Elektronické licence obdržíte ještě dnes! Hmotné s dopravou zdarma do druhého den. Garantujeme pravost softwaru. Máme více než 100.000 spokojených zákazníků v celé Evropě. 
Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Vzdálená pomoc Výhodného Softwaru

Dovolte nám, abychom váš software nachystali k okamžitému použití z pohodlí domova.

Potřebujete pomoci s instalací nebo aktivací našich produktů? Jsme tady, abychom vám pomohli! Nedávno jsme přidali novou službu pro všechny naše zákazníky - Vzdálená pomoc Výhodného Softwaru.

Díky této službě vám nyní pomůžeme například aktivovat software. Je to rychlé, bezpečné a snadné. Jakmile váš software připravíme, můžete jej okamžitě začít používat.

Co je Vzdálená pomoc Výhodného Softwaru?

Požádat o pomoc

 Je to v podstatě program, který umožní naší vysoce kvalifikované zákaznické podpoře pomoci vám dálkově. Používáme bezpečnou aplikaci TeamViewer, která nám umožňuje připojit se k vašemu počítači a aktivovat produkt, který jste od nás zakoupili. Každý počítač nebo laptop může mít specifické nastavení, které pro vás stěžují aktivaci. Proto nyní máte možnost využít naši pomoc na dálku.

Proč je Vzdálená pomoc skvělým způsobem jak aktivovat váš produkt?

  • Je to rychlé a snadné a umožní vám to začít používat produkt co nejdříve.
  • Jediná věc, kterou musíte udělat, je kontaktovat osobu z naší zákaznické podpory a spustit aplikaci TeamViewer. Odpovědná osoba vám vše vysvětlí a bude vás provázet během celého procesu. Pak budete jen sedět a dívat se na aktivaci produktu, kterou uděláme za vás.
  • Náše zákaznická podpora může vyřešit problémy s aktivací v reálném čase.
  • Pokud se vyskytne nějaký problém s produktovým klíčem, okamžitě se vyřeší bez nutnosti vyplnit jakékoliv reklamační dokumenty.

Je to bezpečné?

  • Aplikace TeamViewer, kterou používáme pro dálkové připojení, implementuje nejvyšší bezpečnostní standardy do každé části programu, takže váš počítač bude zcela v bezpečí od začátku až do konce.
  • Celý proces je zaznamenán, což znamená, že pokud jste měli pochybnosti o jakémkoliv kroku, který naše zákaznická podpora provedla během procesu, můžeme si prohlédnout nahrávku a zjistit, zda bylo vše provedeno správně.
  • Kdykoliv můžete stisknout klávesu ESC, abyste okamžitě přerušili probíhající připojení dálkové pomoci. To může být užitečné, pokud máte příchozí Skype hovor, nebo potřebujete nechat počítač chvíli bez dozoru.
  • Vaše obrazovka se zobrazí jako černá, ale pokud existují nějaké soubory nebo spuštěné programy, které si nepřejete vidět, stačí je zavřít před spuštěním spojení.

Jak to funguje? (průvodce krok za krokem)

Pojďme se podívat na to, jak Vzdálená pomoc funguje a co se děje během procesu.

Krok 1 - Stažení Software Deals Remote Help

Za prvé, budete muset stáhnout přenosnou verzi programu TeamViewer (Software Deals Remote Help). Jakmile si ho stáhnete, můžete jej jednoduše spustit, protože program nevyžaduje instalaci.

Klikněte sem pro okamžité stažení programu Vzdálená pomoc Výhodného Softwaru

Stránka by měla vypadat jako obrázek níže a stahování programu by mělo začít okamžitě.

Krok 2 - Nastavení připojení Vzdálené pomoci

Jakmile je program stažen, otevřete 'TeamViewerQS.exe' soubor. Okamžitě se zobrazí malé okno.

Chcete-li spustit zabezpečené připojení, musíte sdílet své identifikační číslo s naší zákaznickou podporou.

Odpovědná osoba z našeho týmu zákaznické podpory se připojí k počítači a začne s aktivací produktu. Tapeta na ploše bude černá a budeme moci vidět něco podobného:

Krok 3 - Instalace a aktivace produktu
Použili jsme Office 2016 Home and Student, abychom názorně ukázali, co se děje během instalace a aktivace. Řekněme, že máte problémy s instalací programu do počítače. V takovém případě ho nainstalujeme za vás. Instalační soubor je však dost velký, takže nejlepší možností je stáhnout si ho předtím, než začne celý proces Remote Help.

Poznámka: Je důležité stáhnout si správnou verzi programu (pokud jste si koupili Office 2016, dávejte pozor, abyste si nestáhly například verzi 2013, protože produktový klíč nebude fungovat v takovém případě). Rovněž doporučujeme odinstalovat program Office 365, pokud jej máte v počítači, protože často narušuje instalaci jiných produktů sady Office.

Text LAPTOP-18LLT43M, který můžete vidět v levém horním rohu, je unikátní jméno, které TeamViewer přiřadil počítači. Pokud bychom potřebovali zkontrolovat nahrané video procesu, jednalo by se o důkaz, že je to opravdu váš počítač a nikoho jiného.

Po dokončení procesu instalace může být produkt aktivován.

Office 2016 (stejně jako starší verze) může být aktivován prostřednictvím jakékoliv aplikace - ať už je to Word, Excel, PowerPoint nebo OneNote. Při prvním otevření jednoho z programů Office se objeví okno, které bude vyžadovat zadání kódu produktu (viz obrázek výše).

Odpovědná osoba z naší zákaznické podpory zadá kód. Může nastat situace, kdy produktový klíč nebude fungovat. Problémem může být hardwarová neslučitelnost nebo regionální omezení, ale není potřeba si dělat starosti. Pokud se tento typ ověření nepodaří, zkusíme telefonickou aktivaci a pokud to také selže, jednoduše zadáme jiný produktový klíč během připojení. Navíc nebudete muset vyplnit žádné reklamační dokumenty. Poté, jak bude licence vašeho produktu úspěšně ověřena, pošleme vám nový certifikát.

A to je všechno. Pokud máte další otázky, dotazy týkající se Vzdálené pomoci Výhodným Softwarem, neváhejte nás kontaktovat.

info@vyhodny-software.cz 

Položka byla přidána do košíku

Doprava zdarma & 30denní záruka vrácení peněz