Dnes za Vás dopravu platíme my, nabízíme Vám možnost bezplatně software vyzkoušet, garantujeme pravost softwaru. Máme již více jak 100 000 zákazníků v celé Evropě! Děkujeme.
777 000 601

Reklamační řád

Jaká je záruční doba na Výhodný Software?

Jak postupovat, pokud potřebuji reklamovat zakoupený software?

Jak správně software připravit k odeslání?

Na jakou adresu reklamovaný software odeslat?

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Kdo mi uhradí náklady vynaložené na reklamaci výrobku?

Budete mě informovat o průběhu a vyřízení reklamace?

 

 

Jaká je záruční doba na Výhodný software?

Na zakoupený software se vztahuje standardní záruční lhůta 2 roky. Tato doba však u softwaru není příliš podstatná, neboť software se na rozdíl od téměř všech ostatních výrobků neopotřebovává a používáním neztrácí svoji hodnotu, což je skvělou zprávou pro další uživatele, kteří obdrží výrobek vždy jako nový.

 

Jak postupovat, pokud potřebuji reklamovat zakoupený software?

Jako každý jiný výrobek i software můžete vrátit. Pokud se tak rozhodnete, doporučujeme vyplnit reklamační formulář |Reklamační protokol.pdf|. Ve formuláři se snažte vyplnit všechny potřebné údaje, aby bylo možné vaši reklamaci vyřídit co nejdříve, ku prospěchu obou stran. Pokud potřebujete vrátit software, kde již došlo k rozpečetění (otevření krabice) je nezbytné vyplnit čestné prohlášení |Čestné prohlášení.pdf|.

 

Jak správně software připravit k odeslání?

Optimálně připravená zásilka by měla být zabalena v pevném obalu (kartonová krabice) a jeho obsah by měl být zabezpečen vůči nárazům a mechanickému poškození (doporučujeme bublinkovou fólii, případně staré noviny). Snažte se co nejvíce eliminovat možnost poškození softwaru v rámci přepravy, chráníte tak hlavně sebe a své peníze. Nezapomeňte připojit vyplněný reklamační protokol.

 

Na jakou adresu reklamovaný software odeslat?

Řádně zabalený software i s vyplněným reklamačním protokolem zašlete na adresu:

Výhodný Software s.r.o.
Jaselská 1022
Jičín 50601

 

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se navzájem nedohodneme na delší lhůtě. Nutnou podmínkou je skutečnost, že nám poskytnete veškeré údaje, které povedou k urychlení zpracování reklamace, a to nejlépe přesným vyplněním reklamačního formuláře.

 

Kdo mi uhradí náklady vynaložené na reklamaci výrobku?

Pokud se jedná o oprávněnou, tj. uznanou reklamaci, finanční prostředky vám budou proplaceny, a to na základě dokladu o uhrazení poštovného či jemu podobných dokladů.

 

Budete mě informovat o průběhu a vyřízení reklamace?

O průběhu reklamace vás budeme elektronicky informovat. Nemusíte se bát, že by se vaše reklamace ztratila či přehlížela. Pečlivě dodržujeme stanovený reklamační postup a snažíme se reklamaci řešit již od té chvíle, kdy nám byla doručena.