Elektronické licence obdržíte do 15 minut! Hmotné s dopravou zdarma do druhého dne. Garantujeme pravost softwaru. Důvěřuje nám již více než 250.000 zákazníků v celé Evropě.
Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Jak pohodlně reklamovat nebo vrátit váš produkt

Pohodlný a nejrychlejší postup na reklamaci (výměnu) nebo vrácení produktu

Pro pohodlnou a hlavně rychlou komunikaci k reklamaci a vrácení produktů zakoupených u nás můžete využít jeden z následujících dokumentů. V případě rychlé reklamace produktu vyplňte Reklamační protokol. Pro rychlé vrácení produktu, vyberte formulář pro Odstoupení od smlouvy.

reklamační protokol
odstoupení od smlouvy 

Rychlá reklamace nebo výměna 

Pokud reklamujete nebo potřebujete vyměnit váš produkt, doporučujeme vyplnit Reklamační protokol. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.

  • Vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každé jedné reklamaci. Posílejte vždy dva soubory. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / vyfotografovaný formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
  • Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
  • Reklamaci může zákazník také učinit standardním způsobem přes email nebo infolinku.
  • Dodavatel licence se zavazuje vyřešit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 2 dnů ode dne přijetí této reklamace a produktů v ní popsaných.

Pohodlné odstoupení od smlouvy

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnost je od nás omezena na 30 dnů ode dne doručení produktu. Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny vaše produkty, pak pro nejrychlejší vyřízení doporučujeme vyplnit formulář pro Odstoupení od smlouvy.

  • Vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každému jednomu odstoupení. Posílejte vždy dva soubory. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / vyfotografovaný formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
  • Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licence se zavazuje vyřešit odstoupení ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí tohoto odstoupení a produktů v něm popsaných.
  • Vrácení produktu může zákazník také učinit standardním způsobem přes email nebo infolinku.
  • Zakoupené produkty mohou být zákazníkem vráceny do 30 dnů ode dne jejich doručení nebo v individuálních případech i déle.

Jak dlouho tento proces potrvá?

Reklamace bude vyřešena nejpozději do 14 dnů (obvykle ale do 5 prac. dní) od data přijetí dokumentu, pokud se obě strany vzájemně nedohodly na době delší. Předpokladem je, že budou poskytnuty všechny informace, které umožní rychlé zpracování reklamace. To je podmíněno správně vyplněným formulářem a konzultací s naší zákaznickou podporou.

Budu o změně stavu mé reklamace informován?

O jakýchkoliv změnách vás informujeme e-mailem. Přísně dodržujeme postup reklamace a snažíme se každou reklamaci vyřešit co nejrychleji je to možné.

Kdo zaplatí náklady na vrácení produktu?

Pokud nastanou při vrácení produktu dodatečné náklady a vaše žádost k reklamaci bude oprávněna, pokryjeme tyto náklady na základě důkladné evidence (účtenka z pošty atd.)

Potřebujete poradit? 

  • telefonicky: 493 815 915
  • emailem: info@vyhodny-software.cz
  • přes chat (klikněte na ikonu chatu v pravém dolním rohu této stránky)

Položka byla přidána do košíku

Doprava zdarma & 30denní záruka vrácení peněz