Elektronické licence obdržíte do 15 minut! Hmotné s dopravou zdarma do druhého dne. Garantujeme pravost softwaru. Máme více než 100.000 spokojených zákazníků v celé Evropě. 
Nemáte zatím vytvořený účet? Vytvořit nový

Správa účtu

Jak reklamovat nebo vrátit váš produkt

Postup na reklamaci nebo vrácení produktu

Pro reklamaci a vrácení produktů zakoupených u nás použijte jeden z následujících dokumentů. V případě reklamace produktu vyplňte Reklamační protokol. Pro vrácení produktu ve stanovené lhůtě, vyberte Odstoupení od smlouvy.

Stáhnout reklamační protokol
Stáhnout odstoupení od smlouvy

Reklamace

Pokud reklamujete váš produkt, vyplňte dokument: Reklamační protokol. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.

  • Je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každé jedné reklamaci. Posílejte vždy dva soubory. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / vyfotografovaný formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
  • Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licence se zavazuje vyřešit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí této reklamace a produktů v ní popsaných.

Před zasláním Reklamačního protokolu si pečlivě přečtěte jeho obsah.

Odstoupení od smlouvy

Jakýkoliv u nás zakoupený produkt lze vrátit a obdržet zaplacenou částku zpět. Tato možnost je omezena na 30 dnů ode dne doručení produktu. Pokud si přejete vrátit jeden nebo všechny vaše produkty, vyplňte formulář pro Odstoupení od smlouvy. Pro co nejrychlejší vyřízení vaší reklamace, musí být všechny údaje vyplněny správně.

  • Je třeba vyplnit, vytisknout a podepsat zvlášť formulář ke každému jednomu odstoupení. Posílejte vždy dva soubory. Vytištěný, podepsaný, naskenovaný / vyfotografovaný formulář spolu s vyplněným digitálním PDF.
  • Nepřijímáme vrácení produktu zaslané k nám na dobírku.
  • Dodavatel licence se zavazuje vyřešit odstoupení ve prospěch zákazníka v co nejkratším možném čase ale nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí tohoto odstoupení a produktů v něm popsaných.
  • Zakoupené produkty mohou být zákazníkem vráceny maximálně do 30 dnů ode dne jejich doručení.

Před zasláním dokumentu k odstoupení od smlouvy si pečlivě přečtěte jeho obsah.

Často kladené otázky

Jak dlouho tento proces potrvá?

Reklamace bude vyřešena nejpozději do 30 dnů (obvykle ale do 5 prac. Dní) od data přijetí dokumentu, pokud se obě strany vzájemně nedohodly na době delší. Předpokladem je, že budou poskytnuty všechny informace, které umožní rychlé zpracování reklamace. To je podmíněno správně vyplněným formulářem a konzultací s naší zákaznickou podporou.

Budu o změně stavu mé reklamace informován?

O jakýchkoliv změnách vás informujeme e-mailem. Přísně dodržujeme postup reklamace a snažíme se každou reklamaci vyřešit co nejrychleji je to možné.

Kdo zaplatí náklady na vrácení produktu?

Pokud nastanou při vrácení produktu dodatečné náklady a vaše žádost k reklamaci bude oprávněna, pokryjeme tyto náklady na základě důkladné evidence (účtenka z pošty atd.)

Potřebujete s něčím, co jste tu nanašli poradit? Kontaktujte nás

  • telefonicky: +420 777 000 601
  • emailem: info@vyhodny-software.cz
  • přes chat (klikněte na ikonu chatu v pravém dolním rohu této stránky)

Položka byla přidána do košíku

Doprava zdarma & 30denní záruka vrácení peněz